VVD Almelo stelt kandidatenlijst vast

De​ ​Almelose​ ​afdeling​ ​van​ ​de​ ​VVD​ ​heeft​ ​op​ ​27​ ​november​ ​jongstleden​ ​in​ ​een drukbezochte​ ​ledenvergadering​ ​de​ ​kandidatenlijst​ ​vastgesteld​ ​voor​ ​de Gemeenteraadsverkiezingen​ ​van​ ​21​ ​maart​ ​2018.

De vergadering vond plaats bij Grand Café Ledeboer waar lijsttrekker Jemy Pauwels aangaf zeer tevreden te zijn met de kandidaten in zijn team. “Als ik kijk naar de taken die de Gemeenteraad de komende jaren wacht en naar ieders persoonlijke bekwaamheid en ambitie om hier een bijdrage aan te leveren ben ik zeer tevreden. In het bijzonder financieel inzicht, oog voor het bedrijfsleven, stadsontwikkeling en bouw, sociale zaken en onderwijs, bestuurscultuur en (omvang) organisatie gemeente Almelo zijn koren op de molen van dit dynamische team. Hiermee kunnen we de verkiezingen in, we gaan voor 7 zetels en terugkeer in het College!”.

Egbert Willems, voorzitter van de kandidaatstellingscommissie, benadrukte de kwaliteit van de samenstelling van de lijst: ”Een goede mix van teamgeest van zittende en nieuwe kandidaten, een goede man/vrouw verhouding, persoonlijke competenties en ambities en leeftijdsverhouding der kandidaten, waarbij kennis en cultuuroverdracht binnen de fractie, voor de toekomst kan worden gewaarborgd.”

1. Pauwels, Jemy

2. Maathuis, Arjen